Angelicsz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angelicsz, een clan voor vrienden
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 99 woodcutting guide.

Ga naar beneden 
+6
nitesh1200
Simeon XII
whitew1d0w
AdminTom
holy black9
Sir Foxtai
10 plaatsers
AuteurBericht
Sir Foxtai

Sir Foxtai


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-02-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : zwijndrecht

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptydo feb 11, 2010 9:48 am

99 woodcutting guide. Woodcuttingcape

beste Angelicsz leden.
in deze guide ga ik uitleggen hoe je het makkelijkst en snelst woodcutting 99 kan krijgen.
lees eerst de extra toevoeging.


lvl 1-15:
normal trees, deze zijn bijna overal te vinden maar de beste plekken zijn lumbridge achter het kasteel of bij varrock.

lvl 15-30:
oak trees, op lvl 15 kan je oak trees hakken deze zijn ook bijna overal te vinden maar de beste plekken zijn bij het oosten van varrock of achter de general store in lumbridge.

lvl 30-45:
willow trees, op lvl 30 kan je willows gaan hakken deze staan in draynor village de meest bezochte plek voor willows , maar als je member bent kun je ze ook hakken bij barbarian outpost en je kan ze banken door ze in de deposit box te doen.

lvl 45-60:
keuze 1, je gaat door met willows. dit is wat de meeste mensen doen ook omdat willow trees voor non member zijn.
keuze 2, maple trees, als je member bent en je bent lvl 45 woodcutting kan je maple trees gaan hakken. deze staan in en rond seers village

lvl 60-68:
keuze 1, verder met de willows , omdat het snelle exp. is.
keuze 2, verder met maples omdat het ook snelle exp. is wel iets minder snel als willows maar het verdient een beetje.
keuze 3, yew trees, op lvl 60 woodcutting krijg je de mogelijkheid om yew trees te hakken deze bomen geven niet egt snelle exp. maar de logs zijn redelijk duur ze zijn bijna altijd rond de 450gp per stuk. de beste plekken om yews te hakken zijn bij het oosten van g.e. of in het zuiden van falador of in de gnome stronghold.

lvl 68-75:

keuze 1, verder met willows.
keuze 2, verder met de yews als je geld wilt verdienen.
keuze 3, ivy's hakken dit is er nog niet zo lang , maar deze ivy's geven wel hele snelle exp. het is alleen jmmr dat je er niks verdient alleen aan de bird nests verdien je wat maar dit is wel het snelste exp. De meeste mensen gebruiken de ivy's voor 99 woodcutting

lvl 75-99

keuze 1, verder met willows.
keuze 2, verder met yews.
keuze 3, verder met de ivy's voor snelle exp. ik raad je dit aan
keuze 4, magic trees, deze bomen zijn de beste bomen uit heel runescape daarom krigj je ze ook moeilijk omgehakt dus je krijgt niet snel logs maar daarintegen de logs zijn wel altijd rond de 1.1k per stuk. Deze bomen zijn te vinden in gnome stronghold en bij de legendsguild ten zuiden van seers village.

extra toevoeging:
- bij stealing creation kan je tools halen die je kan gebruiken als hacthet. Deze tools geven dubbel exp.
- ik raad jullie aan om als je lvl 68 woodcutting bent gelijk ivy's te gaan hakken als je snel wilt trainen. Je kunt wel denken deze bomen verdienen niet zo goed , maar je krijg ook bird nests dus daar verdien je ook wel wat aan.

bedank voor het lezen van mijn 99 woodcutting guide.
geef aub een cijfer tussen de 1 en de 10.

groetjes , Sir Foxtai
Terug naar boven Ga naar beneden
holy black9




Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 32

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptyvr feb 12, 2010 12:10 pm

ty ga ik ineens gebruik van maken
Terug naar boven Ga naar beneden
AdminTom
Admin
AdminTom


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Helmond

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptyvr feb 19, 2010 3:02 pm

Hmn, toch liever cashen met yews dan xp mey ivy's
Terug naar boven Ga naar beneden
whitew1d0w

whitew1d0w


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Kampen

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptydi maa 02, 2010 11:47 pm

Yews ftw Very Happy

Ik ben bezig met 20k yews te hakken moet op moment nog 11.5k
Dus ben mooi op weg!

Dan van lvl 90 naar 99 met ivy.

Maar wel netjes gemaakt Sir
Terug naar boven Ga naar beneden
Simeon XII

Simeon XII


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Arnhem

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptyza maa 20, 2010 3:50 pm

goede guide, 9 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
nitesh1200




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 30-12-09
Woonplaats : Rotterdam

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptydo mei 27, 2010 3:39 pm

Nice guide 8/10.

Ook zeer handig voor mij
want ik ga voor wc cape

maar bijvoorbeeld hoelang het
kan duren kan er wel bij
Terug naar boven Ga naar beneden
anno of war

anno of war


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 10-07-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Alphen a/d Rijn

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptyvr jul 16, 2010 11:24 am

... 7/10 kan beter:
-Tijden als je rustig doet en als je no-lifed.
- Hoeveel je ervan moet hakken (rekenmachine).
- Plaatjes zou leuk zijn.
Als je dat doet een 10/10

santa
Terug naar boven Ga naar beneden
bryan king3

bryan king3


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 25-07-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Puttershoek

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptyma jul 26, 2010 7:24 pm

leuke guide en het werkt ook nog eens Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runescape.com
rikko b1b 93




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 26-07-10

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptyma jul 26, 2010 7:42 pm

Een goede duidelijk guide. Misschien kan je nog toevoegen dat als je de seers headband 2 hebt, je 10 exp meer krijgt per maple log die je hakt in seers village.
Terug naar boven Ga naar beneden
41 loud air
Moderator
41 loud air


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hasselt

99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Emptyma aug 02, 2010 4:26 pm

Sir Foxtai schreef:
99 woodcutting guide. Woodcuttingcape

beste Angelicsz leden.
in deze guide ga ik uitleggen hoe je het makkelijkst en snelst woodcutting 99 kan krijgen.
lees eerst de extra toevoeging.


lvl 1-15:
normal trees, deze zijn bijna overal te vinden maar de beste plekken zijn lumbridge achter het kasteel of bij varrock.

lvl 15-30:
oak trees, op lvl 15 kan je oak trees hakken deze zijn ook bijna overal te vinden maar de beste plekken zijn bij het oosten van varrock of achter de general store in lumbridge.

lvl 30-45:
willow trees, op lvl 30 kan je willows gaan hakken deze staan in draynor village de meest bezochte plek voor willows , maar als je member bent kun je ze ook hakken bij barbarian outpost en je kan ze banken door ze in de deposit box te doen.

lvl 45-60:
keuze 1, je gaat door met willows. dit is wat de meeste mensen doen ook omdat willow trees voor non member zijn.
keuze 2, maple trees, als je member bent en je bent lvl 45 woodcutting kan je maple trees gaan hakken. deze staan in en rond seers village

lvl 60-68:
keuze 1, verder met de willows , omdat het snelle exp. is.
keuze 2, verder met maples omdat het ook snelle exp. is wel iets minder snel als willows maar het verdient een beetje.
keuze 3, yew trees, op lvl 60 woodcutting krijg je de mogelijkheid om yew trees te hakken deze bomen geven niet egt snelle exp. maar de logs zijn redelijk duur ze zijn bijna altijd rond de 450gp per stuk. de beste plekken om yews te hakken zijn bij het oosten van g.e. of in het zuiden van falador of in de gnome stronghold.

lvl 68-75:

keuze 1, verder met willows.
keuze 2, verder met de yews als je geld wilt verdienen.
keuze 3, ivy's hakken dit is er nog niet zo lang , maar deze ivy's geven wel hele snelle exp. het is alleen jmmr dat je er niks verdient alleen aan de bird nests verdien je wat maar dit is wel het snelste exp. De meeste mensen gebruiken de ivy's voor 99 woodcutting

lvl 75-99

keuze 1, verder met willows.
keuze 2, verder met yews.
keuze 3, verder met de ivy's voor snelle exp. ik raad je dit aan
keuze 4, magic trees, deze bomen zijn de beste bomen uit heel runescape daarom krigj je ze ook moeilijk omgehakt dus je krijgt niet snel logs maar daarintegen de logs zijn wel altijd rond de 1.1k per stuk. Deze bomen zijn te vinden in gnome stronghold en bij de legendsguild ten zuiden van seers village.

extra toevoeging:
- bij stealing creation kan je tools halen die je kan gebruiken als hacthet. Deze tools geven dubbel exp.
- ik raad jullie aan om als je lvl 68 woodcutting bent gelijk ivy's te gaan hakken als je snel wilt trainen. Je kunt wel denken deze bomen verdienen niet zo goed , maar je krijg ook bird nests dus daar verdien je ook wel wat aan.

bedank voor het lezen van mijn 99 woodcutting guide.
geef aub een cijfer tussen de 1 en de 10.

groetjes , Sir Foxtai


Leuke en duidelijke guide, maar misschien kan je duidelijker zijn door kleuren toe te voegen van de titels, en afbeeldingen te gebruiken:
van de plaatsen waar je het beste traint?
Hoe je makkelijk bij Stealing Creation komt?
Aanduiden welke manieren voor Members en voor Niet-members zijn?

ik geef je voorlopig een 6/10 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





99 woodcutting guide. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 woodcutting guide.   99 woodcutting guide. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
99 woodcutting guide.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bandos guide o.O
» 99 fletching guide
» ♦A'O'W's slayer guide [Pr0]♦ {W.I.P}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angelicsz :: Clan Talk :: Guides-
Ga naar: