Angelicsz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angelicsz, een clan voor vrienden
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 bandos guide o.O

Ga naar beneden 
+7
naiche7
holy black9
Fr3dMcGarry7
AdminTom
robijntje32
ShoulShock
for da pro
11 plaatsers
AuteurBericht
for da pro

for da pro


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 31

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptydo jan 21, 2010 6:10 pm

[size=160]Boss Event Guides[/size]
[size=120]General Graardor (Bandos)[/size]

Geschreven door Scyfer30

[size=85]Met dank aan: Chris, Yves W, Hydro Cutter, Senne Teddy en Powerrob10pk[/size]

bandos guide o.O Bandosnoob

Generaal Graardor is de boss van Bandos. Bandos is van de 4 de meest populaire boss om te killen. Hij is ook niet zo heel moeilijk, dus kunnen er ook wat lagere levels heen. 70 Strength is er nodig om binnen te kunnen komen, de meeste mensen hebben dat wel. Bandos is een Ourg, waarschijnlijk de laatste levende van zijn soort. Hij heeft geen wapen, maar dat wilt niet zeggen dat hij niet kan hitten. Met melee attacks van boven de 60 en range attacks tot de 35, is hij ook best gevaarlijk.

[size=130]Requirements[/size]

  • bandos guide o.O Strengthicon Strength level: 70. Dit MOET je hebben. Anders kom je de room van Bandos niet in.
  • bandos guide o.O Quest Quests: Death Plateau, Troll Stronghold. Eadgar's Ruse is erg handig voor Trollheim teleport (je moet ook level 61 magic hebben)
  • Minstens één van deze items (Zamorak), zodat je niet aangevallen wordt tijdens het killcount halen.
    bandos guide o.O Zamorakitems
  • En één van deze items (Bandos), zodat je niet aangevallen wordt tijdens het killcount halen. OF,
    bandos guide o.O Bandositems


Je teleport naar Mobisiling Armies, en loopt naar het oosten, Oo'log binnen. Na de Quest As a first Resort kan je hier in verschillende pools. De meest linkse, rode pool die je meteen als eerste ziet heet de Bandos Pool. Als je hier in baadt ben je voor een uur lang beschermt tegen de volgelingen van Bandos. Je hebt dan geen bandos item meer nodig.

bandos guide o.O Ooolog

[size=130]De weg er naar toe[/size]

Om in de kamer van Bandos te komen moet je eerst in Godwars zien te komen. Dit kan je doen met Trollheim teleport (De quests Death Plateau, Troll Stronghold en Eadgar's Ruse nodig) of anders gewoon lopend vanaf Burthope. Telporteer dan naar de Games room met een games necklace. Als je deze route neemt, moet je climbing boots aanhebben. Ga bij de Trollheim naar het noorden, Denk eraan ranged protect te doen bij de trollen! Dan loop je naar het noorden, daar duw je de grote rots weg (60 strength) weg of je gaat door de spleet (60 agility). Loop met melee protect naar het noorden, ga daar het grote gat in.

Als dit de eerste keer is dat je in godwars gaat neem dan van tevoren even 1 rope mee. Dat scheelt weer inventory. Als je al een keer eerder in Godwars bent geweest, blijft de rope er voor altijd hangen.

bandos guide o.O Kaartsara

[size=130]Gear en Inventory[/size]

bandos guide o.O Woahd

bandos guide o.O Bandos

bandos guide o.O Invoe

Super Attack en Strength:Om beter en vaker te kunnen hitten.
2-3 Prayer potions (4): Om je prayer aan te kunnen laten.
Exclamation Hammer: Om Bandos' Stronghold binnen te kunnen komen. Als je je hamer vergeten bent, haal je een nieuwe, of kill je wat imps. Zij droppen regelmatig een hamer.
Teleport Tablet: Om snel weg te kunnen gaan.
De rest Sharks: Hiermee vul je de plaats die nog over is.

Of, als je echt langer wilt blijven, neem je Saradomin Brews en Super restore potions (4) mee.
Ook kan je wat Bones to Peaches tablets meenemen, pak alle bones op en verander ze in perziken.

[size=130]
Killcount
[/size]


Voor Bandos heb je eerst 40 killcount nodig voordat je de room binnen kan. Er zijn 10 verschillende monsters voor Bandos. Gelukkig zijn de meeste volgelingen van Bandos niet zo heel sterk. Er zijn Goblins, Hobgoblins, Ogres, Jogres, Cyclops, Orks, Spiritual Warriors, Rangers en Magers. Je kan voor Bandos op 2 verschillende plekken Killcount halen. Het is natuurlijk het beste om monster te doden die al aan het vechten zijn.

  • 1) Dit is de beste spot om killcount te halen, hier lopen 5 of 6 goblins die je meestal in één klap dood hebt. Ook is er een Ogre. Je hebt hier wel echt een Zamorak item nodig, want er lopen ook veel Zamorak creatures.
  • 2) Een andere spot is tegen de room aan, helemaal bovenin. Daar lopen Hobgoblins, en er is een Jogre. Er zijn hier geen followers van Zamorak. Hier haal je dus je killcount als je geen Zamorak item mee hebt.


bandos guide o.O Kaartbandos

[size=120]
Hamer vergeten?
[/size]

[size=85]Met dank aan Powerrob10pk[/size]

Tja, het kan wel eens gebeuren dat iemand vergeten is zijn hamer mee te nemen. Als je dan ook nog eens geen Zamorak item hebt wordt het ook nog eens moeilijk om Imps te killen voor een hammer. Hiervoor is de Hammer trick bedacht. Het enige dat je nodig hebt zijn 2 personen die wel een Hamer meegebracht hebben. Hij gaat als volgt:

  • Er staan al 2 mensen die Killcount hebben gehaald voor de Ingang. Vraag eerst in de Clanchat of 2 mensen met jou de Hamertrick willen toepassen. Jij wacht op een afgesproken plaats waar je kan traden.
  • Eén van de mensen die al klaar stonden trade zijn hamer aan de ander. Dat betekent dat één iemand dan geen hamers heeft, en de andere dus 2.
  • Degene die nu 2 hamers heeft, loopt terug naar de deur, hij gaat er met zijn hamer doorheen en hij loopt naar de afgesproken plek, waar jij op hem staat te wachten.
  • De persoon met 2 hamers trade nu een Hamer aan jou. Zorg er dus voor dat je een vrije plek hebt in je Inventory. Loop samen weer door de deur naar de ingang.


[size=130]
General Graardor
[/size]


[

[size=130]Het doden van General Graardor[/size]

Als iedereen zijn killcount heeft, verzamelen we voor de deur naar de room. Als eerste gaat de tanker naar binnen met Protect from Melee, en eventueel Piety en/of Steel Skin aan. Daarna volgen alle attackers. We doden General Graardor gewoon. De rest doet protect from Ranged. Als er mensen met guthans zijn blijf je van de ranger af, die is dan voor de mensen met guthan om op te healen. Je attackt pas als er toestemming voor is, anders krijg je eerst een waarschuwing, als je het daarna nog een keer doet kan je een kick verwachten. Er wordt duidelijk gezegd of je wel of niet mag attacken. General Graardor attackt alleen maar één persoon, de tanker, en de rest met ranged attacks. Als de tanker niet goed oplet en hij is opeens op jou, switch dan meteen naar protect from Melee. Ook is hier een altar, waar je iedere 10 minuten je prayer kan opladen. Let op, door een update een paar weken terug is de manier van tanken verandert. Als jou Summoning familier Graardor aanvalt zal jij moet tanken, een Fruit bat/Pack yak/Unicorn is dus ook aangeraden als je niet zomaar wilt tanken!

[size=130]Drops[/size]

bandos guide o.O Bandoshilt Bandos Hilt: 28.8m
bandos guide o.O Bandoschestplate Bandos Chestplate: 27.5m
bandos guide o.O Armourtassets Bandos Tassets: 24.6m
bandos guide o.O Bandosbootso Bandos Boots: 1.2m
bandos guide o.O Godswordshard1 Godsword Shard 1: 150k
bandos guide o.O Godswordshard2 Godsword Shard 2: 150k
bandos guide o.O Godswordshard3 Godsword Shard 3: 150k

Heel veel plezier en vooral heel veel Gl als we naar Bandos gaan, en bedankt voor het lezen van deze guide. Heb je nog vragen of opmerkingen? Stuur mij dan een Privé berichtje.

bandos guide o.O 74983927 Scyfer30


DUS GEMAAKT DOOR SCYFER NIET DOOR MIJ

die size verander ik later wel een x
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoulShock
Moderator
ShoulShock


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : houten

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptydo jan 21, 2010 7:03 pm

ty voor hier zetten zal veel problemen voorkomen denk ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
robijntje32

robijntje32


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Helmond

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptydo jan 21, 2010 7:57 pm

Heel erg netjes uitgewerkt pro!
Mijn complimenten
Terug naar boven Ga naar beneden
AdminTom
Admin
AdminTom


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Helmond

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptydo jan 21, 2010 11:22 pm

Nice, mocht je van lunatip gebruike?
Terug naar boven Ga naar beneden
for da pro

for da pro


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 31

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyvr jan 22, 2010 6:46 pm

AdminTom schreef:
Nice, mocht je van lunatip gebruike?

jep ff scyfer pm en toestemming gekregen
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoulShock
Moderator
ShoulShock


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : houten

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyzo maa 14, 2010 1:57 pm

echt perfecte guide,

tom kan jij dit topic ff naar guides verplaatsen want hij hoort hier eigk niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Fr3dMcGarry7




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 05-02-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : haarlem

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyzo maa 14, 2010 2:25 pm

dankje dankje dankje dankje nu weet ik eindelijk hoe ik moet gaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
holy black9




Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 32

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyzo maa 14, 2010 3:28 pm

x-oh lord-x schreef:
dankje dankje dankje dankje nu weet ik eindelijk hoe ik moet gaan Wink

lol hij for da pro heeft veel mensen geholpen met deze guide te zetten toen met bandos event waaronder ik...

ty pro
Terug naar boven Ga naar beneden
naiche7

naiche7


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 13-03-10
Woonplaats : In een kartonne doos me ne kabel.

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyma maa 15, 2010 5:59 pm

goede guide man Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoulShock
Moderator
ShoulShock


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : houten

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyvr apr 02, 2010 9:39 pm

ik heb dit topic even verplaats naar de juiste plek Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
holy black9




Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 32

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyzo apr 04, 2010 7:00 pm

ShoulShock schreef:
ik heb dit topic even verplaats naar de juiste plek Mad
lol wil je die guide van kq dan ook verplaatsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
VeracWiisdom




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 30-03-10

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyma apr 05, 2010 1:50 pm

Bedankt Scyfer en bedankt voor kopieeren Very Happy farao
Terug naar boven Ga naar beneden
nitesh1200




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 30-12-09
Woonplaats : Rotterdam

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyvr apr 23, 2010 4:10 pm

Leuk dat je het heb gedaan.

want veel mensen in de cc hebben er geen verstand van

dus nu weten ze het Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoulShock
Moderator
ShoulShock


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : houten

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyma apr 26, 2010 9:02 am

holy black9 schreef:
ShoulShock schreef:
ik heb dit topic even verplaats naar de juiste plek Mad
lol wil je die guide van kq dan ook verplaatsen?
dat was event+guide dit was alleen een guide
Terug naar boven Ga naar beneden
holy black9




Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 32

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyma apr 26, 2010 9:08 pm

ShoulShock schreef:
holy black9 schreef:
ShoulShock schreef:
ik heb dit topic even verplaats naar de juiste plek Mad
lol wil je die guide van kq dan ook verplaatsen?
dat was event+guide dit was alleen een guide

dan pas ik die even aan?? en post ik die hier is da ook goe?
Terug naar boven Ga naar beneden
robijntje32

robijntje32


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Helmond

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptywo mei 19, 2010 5:02 pm

Hey mensen,
we vinden de post hier allemaal wel leuk en aardig.. maar er wordt min of meer niks mee gedaan..
Waarom kunnen we niet met een apart groepje bandos doen voor mensen die hier wel interesse in hebben?
Lijkt me wel leuk, want vorige keer werden we zwaar gecrashed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lordlenting




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-01-10

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyvr mei 21, 2010 9:22 pm

Ben het helemaal met hem eens. Zijn genoeg mensen die het wel willen maar niet kunnen omdat ze geen anere mensen hebben om mee te gaan!

Ik ben in
Terug naar boven Ga naar beneden
41 loud air
Moderator
41 loud air


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hasselt

bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Emptyma aug 02, 2010 4:41 pm

Mooie guide! zeer duidelijk!

10/10
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bandos guide o.O Empty
BerichtOnderwerp: Re: bandos guide o.O   bandos guide o.O Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bandos guide o.O
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bandos #2
» Bandos!
» 99 fletching guide
» ♦A'O'W's slayer guide [Pr0]♦ {W.I.P}
» 99 woodcutting guide.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angelicsz :: Clan Talk :: Guides-
Ga naar: