Angelicsz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angelicsz, een clan voor vrienden
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 99 fletching guide

Ga naar beneden 
+5
Frezzh
whitew1d0w
for da pro
ShoulShock
Sir Foxtai
9 plaatsers
AuteurBericht
Sir Foxtai

Sir Foxtai


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-02-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : zwijndrecht

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptywo feb 10, 2010 10:24 pm

99 fletching guide Fletchingcape

hallo beste Angelicsz leden,
ik ga in deze guide uitleggen hoe je het best en het snelst 99 fletching kan halen.
lees aub eerst de extra toevoeging.


lvl 1-10:
arrow shafts,''normal logs'' deze items stapelen op dus het neemt maar 1 invertory slot in beslag en je hoe dus niet te banken.

lvl 10-20:
keuze 1. arrow shafts,''normal logs'' je kan ervoor kiezen om arrow shaft te blijven maken totdat je lvl 20.
keuze 2. longbows (u),''normal logs'' je kan er ook voor kiezen om longbows te maken.

lvl 20-25:
oak shortbow (u),''oak logs'' op lvl 20 kan en moet je oak shortbows maken.

lvl 25-35:
oak longbows (u),''oak logs'' op lvl 25 kan en moet je ook weer oak longbows maken.

lvl 35-40:
willow shortbows (u),''willow logs'' op lvl 35 kan je aan de willow shortbows beginnen.

lvl 40-50:
willow longbows (u),''willow logs'' op lvl 40 kan en moet je willow longbows maken.

lvl 50-55:

maple shortbows (u),''maple logs'' zodra je lvl 50 ben kan je maple shortbows maken.

lvl 55-70:
maple longbows (u),''maple logs'' van lvl 55-70 moet je maple longbows maken en jullie zullen wel denken waarom niet op lvl 65 yew shortbows. Nou dat komt omdat yew logs redelijk duur zijn en als je dan yew shortbows ga maken dan zitten die yew shortbows in de weg want die dingen verkopen niet.

lvl 70-85:
keuze 1. yew longbows (u),''yew logs'' op lvl 70 kan je yew longbows (u) (dus niet gestringt) maken zodra je dat doet maak je verlies, maar je krijgt wel sneller exp.
keuze 2. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows fletchen en stringen dit is wat de meeste mensen doen. Je maakt hier een beetje verlies mee maar minder als bij alleen fletchen.
keuze 3. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows stringen je koop dus yew longbows (u) en bowstrings en dan string je de bogen. Het is niet zo snel exp. maar je maakt er wel winst mee.

lvl 85-99:
optie 1: verder met de yew longbows.
keuze 1. yew longbows (u),''yew logs'' op lvl 70 kan je yew longbows (u) (dus niet gestringt) maken zodra je dat doet maak je verlies, maar je krijgt wel sneller exp.
keuze 2. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows fletchen en stringen dit is wat de meeste mensen doen. Je maakt hier een beetje verlies mee maar minder als bij alleen fletchen.
keuze 3. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows stringen je koop dus yew longbows (u) en bowstrings en dan string je de bogen. Het is niet zo snel exp. maar je maakt er wel winst mee.
optie 2: magic longbows.
keuze 1. magic longbows (u),''magic logs'' je kan op lvl 85 magic longbows fletchen je maak hier best veel verlies mee , maar is wel het snelste exp.
keuze 2. magic longbows,''magic logs'' je kan ook fletchen en stringen dit is ook redelijk snel exp. maar je maak minder verlies dan bij alleen fletchen.
keuze 3. magic longbows,''magic logs'' je kan er ook voor kiezen om alleen te stringen dit is niet het snelste exp. maar je maak hier geen verlies of weinig verlies mee hangt een beetje af hoe de prijzen zijn.

extra toevoeging:
- je kan bij stealing creation tools halen die geven je dubbel exp. bij fletching. ze geven natuurlijk alleen dubbel exp. bij het fletchen en niet bij het stringen , daarom is alleen stringen het snelste exp. omdat je daar dubbel exp. bij kan krijgen. ik raad je wel aan om sc tools te halen dit is echt een stuk sneller.
- een fletching cape halen duurd ong. tussen de 100 en 150 uur ligt eraan hoe snel je klik natuurlijk.
- de bogen die je maak tot lvl 70 krijg je moeilijk verkocht ga ze dus niet stringen dat kost je alleen , maar veel geld.

dit is mijn 99 fletching guide geef aub een cijfer van 1-10.
zie je fouten zeg het me aub.

groetjes , Sir Foxtai


Laatst aangepast door Sir Foxtai op do feb 11, 2010 7:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoulShock
Moderator
ShoulShock


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : houten

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptywo feb 10, 2010 10:34 pm

chil handig als ik keer fletch ga trainen maat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sir Foxtai

Sir Foxtai


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-02-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : zwijndrecht

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptywo feb 10, 2010 10:42 pm

tja daarvoor heb ik hem gemaakt en ik zat me te vervelen dus dacht waarom niet er waren nog geen guides dus dacht ik maak deze wel ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
for da pro

for da pro


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 31

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptydo feb 11, 2010 12:19 am

2 dingen
1: stringen is snelste manier voor exp juist Wink
2: als je er 150 uur over doet is het wel heel erg o.O je kan vanaf lvl 70 gemiddeld ongeveer 150k exp per uur halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sir Foxtai

Sir Foxtai


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-02-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : zwijndrecht

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptydo feb 11, 2010 7:04 pm

stringen is niet het snelst want als je sc knifes gebruik is dubbel exp. dus veel sneller
Terug naar boven Ga naar beneden
for da pro

for da pro


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 31

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptydo feb 11, 2010 7:06 pm

Sir Foxtai schreef:
stringen is niet het snelst want als je sc knifes gebruik is dubbel exp. dus veel sneller
maar duurt zo lang om te halen kan je sneller fletchen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
whitew1d0w

whitew1d0w


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Kampen

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptyzo feb 14, 2010 11:06 pm

en met een sc knife kun je ongeveer 500 bows fletche dus dat heb ook geen nut,

stringen is gewoon snelste xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Frezzh

Frezzh


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kampen

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptydi maa 16, 2010 5:52 pm

Ik heb vnaf lvl. 1-40 logs gekocht en bows(u) van gemaakt en dan stringen.
na 40+ alleen maar bows (u).
Terug naar boven Ga naar beneden
Simeon XII

Simeon XII


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Arnhem

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptyza apr 03, 2010 10:46 am

Dankje Smile meot egt ff me fletch trainen
Terug naar boven Ga naar beneden
41 loud air
Moderator
41 loud air


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hasselt

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptyma aug 02, 2010 4:39 pm

Sir Foxtai schreef:
99 fletching guide Fletchingcape

hallo beste Angelicsz leden,
ik ga in deze guide uitleggen hoe je het best en het snelst 99 fletching kan halen.
lees aub eerst de extra toevoeging.


lvl 1-10:
arrow shafts,''normal logs'' deze items stapelen op dus het neemt maar 1 invertory slot in beslag en je hoe dus niet te banken.

lvl 10-20:
keuze 1. arrow shafts,''normal logs'' je kan ervoor kiezen om arrow shaft te blijven maken totdat je lvl 20.
keuze 2. longbows (u),''normal logs'' je kan er ook voor kiezen om longbows te maken.

lvl 20-25:
oak shortbow (u),''oak logs'' op lvl 20 kan en moet je oak shortbows maken.

lvl 25-35:
oak longbows (u),''oak logs'' op lvl 25 kan en moet je ook weer oak longbows maken.

lvl 35-40:
willow shortbows (u),''willow logs'' op lvl 35 kan je aan de willow shortbows beginnen.

lvl 40-50:
willow longbows (u),''willow logs'' op lvl 40 kan en moet je willow longbows maken.

lvl 50-55:

maple shortbows (u),''maple logs'' zodra je lvl 50 ben kan je maple shortbows maken.

lvl 55-70:
maple longbows (u),''maple logs'' van lvl 55-70 moet je maple longbows maken en jullie zullen wel denken waarom niet op lvl 65 yew shortbows. Nou dat komt omdat yew logs redelijk duur zijn en als je dan yew shortbows ga maken dan zitten die yew shortbows in de weg want die dingen verkopen niet.

lvl 70-85:
keuze 1. yew longbows (u),''yew logs'' op lvl 70 kan je yew longbows (u) (dus niet gestringt) maken zodra je dat doet maak je verlies, maar je krijgt wel sneller exp.
keuze 2. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows fletchen en stringen dit is wat de meeste mensen doen. Je maakt hier een beetje verlies mee maar minder als bij alleen fletchen.
keuze 3. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows stringen je koop dus yew longbows (u) en bowstrings en dan string je de bogen. Het is niet zo snel exp. maar je maakt er wel winst mee.

lvl 85-99:
optie 1: verder met de yew longbows.
keuze 1. yew longbows (u),''yew logs'' op lvl 70 kan je yew longbows (u) (dus niet gestringt) maken zodra je dat doet maak je verlies, maar je krijgt wel sneller exp.
keuze 2. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows fletchen en stringen dit is wat de meeste mensen doen. Je maakt hier een beetje verlies mee maar minder als bij alleen fletchen.
keuze 3. yew longbows,''yew logs'' je kan ook yew longbows stringen je koop dus yew longbows (u) en bowstrings en dan string je de bogen. Het is niet zo snel exp. maar je maakt er wel winst mee.
optie 2: magic longbows.
keuze 1. magic longbows (u),''magic logs'' je kan op lvl 85 magic longbows fletchen je maak hier best veel verlies mee , maar is wel het snelste exp.
keuze 2. magic longbows,''magic logs'' je kan ook fletchen en stringen dit is ook redelijk snel exp. maar je maak minder verlies dan bij alleen fletchen.
keuze 3. magic longbows,''magic logs'' je kan er ook voor kiezen om alleen te stringen dit is niet het snelste exp. maar je maak hier geen verlies of weinig verlies mee hangt een beetje af hoe de prijzen zijn.

extra toevoeging:
- je kan bij stealing creation tools halen die geven je dubbel exp. bij fletching. ze geven natuurlijk alleen dubbel exp. bij het fletchen en niet bij het stringen , daarom is alleen stringen het snelste exp. omdat je daar dubbel exp. bij kan krijgen. ik raad je wel aan om sc tools te halen dit is echt een stuk sneller.
- een fletching cape halen duurd ong. tussen de 100 en 150 uur ligt eraan hoe snel je klik natuurlijk.
- de bogen die je maak tot lvl 70 krijg je moeilijk verkocht ga ze dus niet stringen dat kost je alleen , maar veel geld.

dit is mijn 99 fletching guide geef aub een cijfer van 1-10.
zie je fouten zeg het me aub.

groetjes , Sir Foxtai

Mooie guide, maar enkele opmerkingen.


1: je kan best in het begin vermelden dat deze Skill alleen voor Members is, want uit vorige ervaringen met Guides heb ik ervaren dat sommige Niet-Members de spullen ook kochten, en daarna kreeg ik de klachten omdat zei het niet konden trainen, omdat ik niet vermeldde dat het alleen voor Members was.

2: kleuren en afbeeldingen gebruiken, overzichtelijker en leuker om te lezen! ( kan je eventueel ook tekst besparen)

6,5/10

Terug naar boven Ga naar beneden
rikko b1b 93




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 26-07-10

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptyma aug 02, 2010 9:43 pm

Ik heb ook fletching 99. Ik heb het gehaald met yew longbows. Vanaf yew logs tot aan yew longs maken, maar door de hoge prijs van yew logs is dat volgens mij niet echt winstgevend meer. Verder heb ik maar 2 of 3 sc knives gebruikt, omdat ik toevallig zin had in afwisseling en sc ging doen (was toen net nieuw enz.)
Terug naar boven Ga naar beneden
41 loud air
Moderator
41 loud air


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hasselt

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptydi aug 03, 2010 8:20 am

rikko b1b 93 schreef:
Ik heb ook fletching 99. Ik heb het gehaald met yew longbows. Vanaf yew logs tot aan yew longs maken, maar door de hoge prijs van yew logs is dat volgens mij niet echt winstgevend meer. Verder heb ik maar 2 of 3 sc knives gebruikt, omdat ik toevallig zin had in afwisseling en sc ging doen (was toen net nieuw enz.)

Ik ben zelf 99 fletching bezig op Plz6k 4me ty, en met de prijzen van 2 augustus 2010 heb je zo'n 40gp winst als je alles op Mid price kan kopen en verkopen. Het is dus nog altijd winstgevend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Screppy

Screppy


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Almelo/Purmerend

99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Emptydi aug 24, 2010 10:45 am

Sir Foxtai schreef:
ze geven natuurlijk alleen dubbel exp. bij het fletchen en niet bij het stringen , daarom is alleen stringen het snelste exp.

Lol.

7.5/10
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





99 fletching guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: 99 fletching guide   99 fletching guide Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
99 fletching guide
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bandos guide o.O
» 99 woodcutting guide.
» ♦A'O'W's slayer guide [Pr0]♦ {W.I.P}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angelicsz :: Clan Talk :: Guides-
Ga naar: